1.-INFORMACIÓN BÁSICA E DE ACCESO AOS SERVIZOS:
Axencia Galega de Emerxencias (AXEGA)
Enderezo postal:
Centro Integrado Atención Emerxencias
Avenida da Cultura S/N
36680 (A Estrada - Pontevedra)
Medios de contacto:
Teléfono.- +34 886 152 506 / +34 886 152 505
Fax.-+34 886 152 537
Enderezo electrónico.- axega@xunta.gal
Dirección web.- www.axega112.gal
Horarios de atención:
Presencial e telefónica, de luns a venres de 08:00 a 15:00 horas.
Rexistro de documentación na Sede da AXEGA, de luns a venres
de 09:00 a 14:00 horas.
Centro de Atención de Emerxencias 112 Galicia (CIAE112)
Enderezo postal:
Centro Integrado Atención Emerxencias
Avenida da Cultura S/N
36680 (A Estrada - Pontevedra)
Medios de contacto:
Para emerxencias.- Teléfono 112
Para outros asuntos.- +34 886 152 537
Fax.- +34 886 152 590
Dirección web.- www.axega112.gal
Horarios de atención:
Para emerxencias, 24 horas 365 días do ano.
Para outros asuntos, de luns a venres de 08:00 a 15:00 horas.
2.-NORMATIVA VIXENTE:
Pode consultarse a información relativa á normativa vixente na seguinte ligazón:
Información sobre normativa vixente.
Información de relevancia xurídica
Nesta ligazón atopará información de relevancia xurídica que recolle a normativa básica en materia de transparencia.
3.-FUNCIÓNS E COMPETENCIAS:
Fins da AXEGA:
- Executar a política autonómica en materia de protección civil e xestión de emerxencias dentro dos termos establecidos na Lei de Emerxencias de Galicia 5/2007 do 7 de maio no ámbito de xestión de riscos, emerxencias, formación e información.
- Garantir a existencia dun sistema integrado de protección civil e emerxencias baseado nos principios de coordinación, solidariedade, participación, subsidiariedad, colaboración, responsabilidade pública e privada, lealdade institucional, así como promover a asistencia e socorro mutuo con outras comunidades autónomas no ámbito transfronteirizo.
Organización. Órganos colexiados. Estrutura e relación de postos
A AXEGA é o ente instrumental da Xunta de Galicia encargado do estudo e a execución da política autonómica en materia de protección civil e xestión de emerxencias, nos termos establecidos na Lei 5/2007, do 7 de maio, de emerxencias de Galicia.
Decreto 223/2007, do 5 de decembro, polo que se aproba o estatuto da Axencia Galega de Emerxencias.
Decreto 292/2008, do 30 de decembro de estrutura orgánica da AXEGA modificado parcialmente por Decreto 47/2011, do 17 de marzo.
Resolución do 5 de abril 2011 polo que se ordena a publicación do acordo do Consello da Xunta de Galicia do 17 de marzo de 2011 polo que se aproba o cadro de persoal da AXEGA.
Compón o Goberno e administración da AXEGA
a) O consello reitor.
b) A presidencia.
c) A vicepresidencia.
d) A xerencia
Funcións e competencias da AXEGA
Dentro da Comunidade Autónoma galega en materia de protección civil e emerxencias corresponde a AXEGA as seguintes funcións:
En xestión de emerxencias:
a) A canalización unificada das incidencias e alertas que se produzan a través do número único europeo de emerxencias 112.
b) Aplicación e adecuación dos plans establecidos ás características singulares das emerxencias que se produzan, a través de protocolos específicos e a mobilización dos medios e recursos dispoñibles ou que estean previstos incorporar para a máis adecuada resolución da emerxencia.
O Centro de Atención de Emerxencias 112 Galicia (CAE 112 Galicia) é o servizo público desde o que a AXEGA xestiona, no ámbito territorial de Galicia, as chamadas telefónicas de urxencia e emerxencia recibidas desde o número 112, número único e gratuíto da Unión Europea creado por Decisión do Consello de Europa no ano 1991.
Por Acordo do seu Consello de Goberno do 1 de outubro do ano 1997, a Comunidade Autónoma de Galicia asumiu a prestación deste servizo creando o centro para a xestión de chamadas de emerxencias denominado CAE 112 Galicia. Son os seus principais servizos:
a.-Atención personalizada de chamadas telefónicas de emerxencia a través do 112 de forma ininterrompida as 24 horas do día 365 días do ano. O seu acceso é rápido e sinxelo permitindo a atención inmediata sen necesidade de coñecer os números de contacto dos organismos competentes. O seguimento das chamadas realízase ata a súa finalización respectando a intimidade persoal e privacidade na atención realizada.
b.-Coordinación desde o CAE112 da realización de exercicio sobre emerxencias (simulacros), solicitados por distintos colectivos ou entidades públicas ou privadas.
c.-Xestión de peticións de información, datos e consultas recibidas a través da AXEGA sobre a actividade xerada no CAE112 Galicia.
d.-Divulgación das actuacións do CAE112 Galicia a través da páxina web e canles de difusión.
e.-Visitas guiadas ao CAE112 e instalacións do Grupo de Apoio Loxístico.
f.-Publicación de alertas meteorolóxicas correspondentes a niveis de cor laranxa e/ou vermello, así como activación de plans de emerxencia e protección civil na páxina web e canles de difusión.
g.-Emisión de consellos á poboación sobre emerxencias publicadas na páxina web e canles de difusión.
En xestión de riscos:
a) Identificación, análise e avaliación.
b) Prevención de riscos existentes.
c) Planificación da acción pública e privada.
En xestión da rehabilitación mediante a restauración dos servizos esenciais e a recuperación da situación de normalidade tras a emerxencia.
En xestión da formación e información:
a) Das persoas que interveñen de forma profesional ou voluntaria na xestión de riscos e emerxencias.
b) Dunha cidadanía responsable que colabore na prevención e xestión de riscos e a información pública ás persoas e colectivos que poidan verse afectados por emerxencias
4.-CONTRATACIÓN:
Perfil do contratante. Co fin de asegurar a transparencia e o acceso público á información relativa á súa actividade contractual, a AXEGA difunde a través da rede o seu perfil do contratante. Máis información
5.-CONVENIOS DE COLABORACIÓN:
Información relativa a Convenios.
Acceso ao rexistro de Convenios.
6.-INFORMACIÓN SOBRE ALTOS CARGOS:
Retribucións. Pode consultarse:
Retribucións do persoal directivo das entidades do sector público.
7.-ORZAMENTO:
Estado de ingresos e gastos.
Período medio de pagamento a provedores.
8.-REXISTRO DE ACTIVIDADES DE TRATAMENTO:
Rexistro de actividades de tratamento da Axencia Galega de Emerxencias.
9.-CALIDADE:
A AXEGA ten como obxectivo prioritario alcanzar a excelencia na prestación dos seus servizos e especialmente na atención das emerxencias a través do número único europeo 112. Por iso a súa xestión acóllese a sistemas normalizados de ámbito internacional en xestión de calidade e intégrase nos Plans de Mellora da xestión Pública da Xunta de Galicia.
Comprobando a súa traxectoria cara á excelencia, desde o ano 2003 o CIAE112 Galicia está certificado en Sistemas de Xestión de Calidade segundo a norma UNE-EN ISO 9001.
No ano 2014 o CIAE 112 confirma o compromiso coa cidadanía na atención as emerxencias asumindo o cumprimento dos niveis establecidos na súa Carta Auditada.
Tendo en conta a natureza europea do número 112 de emerxencias, no ano 2015 o CIAE 112 certifícase no Estándar de Calidade para Centros de Emerxencias da UE. (Certificate of Quality Standard 112 EENA).
Deste xeito e na procura da mellora na prestación dos seus servizos o CIAE112 desenvolve canles de retroalimentación baseadas na colaboración e participación.
a) Na atención de chamadas
- Para facer un uso correcto do teléfono de emerxencias 112 evitando realizar chamadas maliciosas ou falsas.
- Achegando a información necesaria para a correcta xestión da chamada realizada.
- Mantendo unha actitude de corrección e trato digno na comunicación.
b) Na coordinación de simulacros e nas visitas ás instalacións de acordo ao cumprimento das indicacións establecidas.
c) Na consulta periódica aos usuarios para comprobar a súa satisfacción.
d) No establecemento dun sistema de atención de suxestións, queixas e reclamacións.
Resultados Enquisas Usuarios Externos.
10.-CÓDIGOS ÉTICOS E DE BO GOBERNO:
Código ético institucional da Xunta de Galicia.